logo

İÇİ BOŞ FİKİRLER DEĞİL,

SATIŞ ODAKLI
FİKİRLER İÇİN

BARZEL’S

SIMPLY THE BEST


<

MÜŞTERİLERİNİZİN GÖZÜNDE

"ELMA" MISINIZ
"ELMAS" MI?

SIMPLY THE BEST


KAYDIR


BARZEL'S

Bugüne kadar markanız için yaptığınız çalışmalar istediğiniz sonucu vermeyince, çalışma hayatına meyus bir şekilde devam ettiniz. Gidişatı düzeltmek için fevkalbeşer bir çabayla çalıştınız ancak marka stratejiniz öyle bir girift halini almış ki bir sonraki adımın ne olduğu anlaşılamıyor. Ancak kötü durum hiçbir zaman pâyidar olamamıştır. İhtiyacınız olan tek şey lâyetezelzel bir iş ortağı. Barzel’s ekibi her zaman harikulade bir vakanın hissikablelvukuunu taşır, markanız için fevkaladenin fevkinde işler tahayyül eder.

Bir önceki paragrafı nasıl buldunuz? Durun tahmin edelim. Ne iş yaptığımız hakkında bir fikir edindiniz, ama işler kafanızda tam da oturmadı gibi, öyle değil mi? Aynı hissiyatı markanızın potansiyel müşterilerinizin üzerinde bıraktığını düşünün. Sizin hakkınızda bir fikri olan ama neden sizi tercih etmeleri gerektiğini bilmeyen büyük bir tüketici grubu var. İşte Barzel’s tam da bu noktada devreye girer: Markanızı en doğru hedef kitleye en doğru stratejiyle anlatır.

MARKANIZI EN DOĞRU HEDEF KİTLEYE EN DOĞRU STRATEJİYLE ANLATIR.

PROJELERİMİZ


SIFIR NOKTASINDAN BAŞARIYA GİDEN YOL

ÇALIŞMALARIMIZIN OLMAZSA OLMAZI:

BİR
TUTAM
İKNA

Bizimle çalışan her marka için öncelikle büyüme stratejisi belirliyoruz. Yol haritamızı çizerken göz önünde bulundurduğumuz en önemli kriter markanın geleceğine odaklanmaktır. Alışılmışın dışında bir bakış açısıyla, markanın pazarlama departmanı gibi düşünür markanın büyümesine odaklanırız. Bu büyüme tarifinin olmazsa olmazı da: bir tutam ikna.